Bij onze muntautomaten in bouwmarkten en onze Geldmaatwinkels is het voor klanten van ABN AMRO, Rabobank en ING mogelijk om muntrollen op te nemen. De minimale hoeveelheid verschilt per bank, ook de kosten voor opname verschillen per bank.
Geldmaat heeft geconstateerd dat muntrollen soms in muntautomaten zijn achtergebleven. Klanten merkten dit niet altijd op of hebben hiervan niet binnen 13 maanden melding gemaakt. Geldmaat heeft het proces in de automaat aangepast en de transacties van klanten door hun bank laten corrigeren. Klanten zien deze correctie op hun afschrift.
Niet alle muntrollen ontvangen?
Bij de uitgifte van muntrollen ontstaat soms vertraging, zeker als het om rollen van verschillende munteenheden gaat. Wacht daarom de transactie altijd helemaal af.
Ook kan een storing optreden, waardoor niet alle muntrollen worden uitgegeven. Ook hier geldt: wacht de transactie af en dien binnen 13 maanden telefonisch een verzoek voor teruggave in als de uitgifte niet overeenkomt met de opname.
Verzoek indienen
Neem contact met ons op voor een teruggaveverzoek. Dit kan via 088-1104100. Bereikbaar: ma - vr 08.00-18.00 uur. za 09:00 - 18:00.