Heeft u onze veelgestelde vragen al bekeken en staat uw antwoord er niet tussen?
Neem dan contact met ons op en vul onderstaand contactformulier in.
Heeft u een vraag? Lees dan eerst de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Vul dan onderstaand contactformulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Zoekt u een sealbagautomaat? Op de locatiewijzer vindt u de dichtstbijzijnde open sealbagautomaat.
Gaat uw vraag over bankzaken, een storing aan een automaat van ABN AMRO, ING of Rabobank, een ingeslikte pas of is een geldopname niet goed gegaan? Neem dan contact op met uw bank.
Gaat uw vraag over een storing aan een geldmaat?
Helaas komt het soms voor dat een geldmaat in storing staat, omdat deze geleegd of bijgevuld moet worden. Als dit gebeurt ontvangen wij automatisch een berichtje in onze systemen, en plannen wij herstelwerkzaamheden in. U hoeft de storing dus niet aan ons te melden. Zodra de geldmaat weer werkt is dit zichtbaar op onze locatiewijzer
Heeft u onze veelgestelde vragen al bekeken en staat uw antwoord er niet tussen?
Neem dan contact met ons op en vul onderstaand contactformulier in.
Heeft u een vraag of opmerking over het opnemen en storten van biljetten of over de sealbagautomaten? Neem contact met ons op via het contactformulier of bel met 088 22 74 100 (dit nummer is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar).
Hoofdkantoor Geldmaat
C.J. van Houtenlaan 36c
1381 CP WEESP
Tel. 088 22 74 100
Geldmaat
Postbus 5052
1380 GB WEESP
Aangetekende post
Van Houten Industriepark 4A
1381 MZ Weesp