Ga naar de hoofdinhoud
hulp nodig afbeelding

Er ging iets mis...

Soms gaat er iets mis bij een automaat of werkt het niet zoals je verwachtte. Wij helpen je graag verder. Neem contact met ons op via telefoon, contactformulier of gebarentolk/schrijftolk, dan kijken we samen hoe we het probleem zo snel en goed mogelijk verhelpen.

Bekijk ook enkele veel voorkomende situaties en wat je kunt of moet doen.

Er ging iets mis met de transactie

Je was te laat met het uitnemen van je biljetten of je bent je geld vergeten mee te nemen. In dat geval neemt de automaat de biljetten weer in.

Bij sommige banken wordt het bedrag meestal de volgende dag op je rekening bijgeschreven. Dat kan per bank verschillen.

Als je geld niet wordt bijgeschreven op je rekening, neem dan contact op met je bank. Geldmaat kan alleen kijken wat er in de automaat is gebeurd. In verband met de privacywetgeving mogen wij je rekeninggegevens niet bekijken. De bank kan dat wel. Je bank onderneemt actie en neemt als dat nodig is contact op met Geldmaat.

Is meer onderzoek nodig, dan wordt er gewacht tot de automaat aan beurt is om gevuld en/of geleegd te worden. Bij automaten die niet veel gebruikt worden kan dat een aantal weken duren. Er wordt dan gekeken of er verschillen zijn.

Alle veelgestelde vragen

Kom je er niet uit?