Instellingen
Taal
Kleurenschema

Altijd een geldmaat in de buurt

Wil je contant geld opnemen of storten? Je kan door heel Nederland terecht bij onze gele geldautomaten. Kijk op onze locatiewijzer voor een automaat bij jou in de buurt.

Veelgestelde vragen

Soms duurt het even voordat een limietverhoging werkt. Hoelang het duurt verschilt per bank. Kijk op de website van jouw bank voor meer informatie.

Je was te laat met het uitnemen van je biljetten of je bent je geld vergeten mee te nemen. In dat geval neemt de automaat de biljetten weer in.

Bij sommige banken wordt het bedrag meestal de volgende dag op je rekening bijgeschreven. Dat kan per bank verschillen.

Als je geld niet wordt bijgeschreven op je rekening, neem dan contact op met je bank. Geldmaat kan alleen kijken wat er in de automaat is gebeurd. In verband met de privacywetgeving mogen wij je rekeninggegevens niet bekijken. De bank kan dat wel. Je bank onderneemt actie en neemt als dat nodig is contact op met Geldmaat.

Is meer onderzoek nodig, dan wordt er gewacht tot de automaat aan beurt is om gevuld en/of geleegd te worden. Bij automaten die niet veel gebruikt worden kan dat een aantal weken duren. Er wordt dan gekeken of er verschillen zijn.

Als het bedrag op de bon niet klopt neem dan contact met ons op. Bel: 088-1104100. Bereikbaar: ma - vr 08.00-18.00 uur. za 09:00-18:00.

Ken je onze pratende automaten?

Veel van onze automaten zijn voorzien van spraakondersteuning. Neem een koptelefoontje mee en de automaat vertelt je stap voor stap wat je moet doen.

Contactformulier

Kies een onderwerp en vul het formulier in

Cookies

Geldmaat gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren. Essentiële cookies zorgen ervoor dat de website goed werkt. Met analytische cookies verbeteren we de prestaties van de site; deze kun je weigeren. Meer weten?Lees ons cookiebeleid

Geen storingen